Service & onderhoud

Service & onderhoud

Na de installatie moet uw systeem onderhouden worden. Dit kunt u misschien zelf doen. Vragen die hierbij dan opkomen zijn; functioneert het dan correct en gaat uw verzekering hiermee akkoord? Hoe is de staat van uw systeem na enkele jaren? Kies daarom voor de extra zekerheid van een onderhouds- en servicecontract.
Een onderhoudscontract helpt u de installatie in optimale conditie te houden.

Daarnaast kunt u bij storing en of andere calamiteiten direct een beroep op ons doen en wordt u met de hoogste prioriteit (afhankelijk van het soort contract binnen 24 of 48 uur) geholpen.
Wanneer u een onderhoudscontract op uw installatie afsluit, verricht LARCOZ jaarlijks preventief onderhoud. Dit onderhoud bestaat o.a. uit:

✔ Doormeten, schoonmaken, controleren van het alarmpaneel, de centrale, de detectoren en de alarmgevers
✔ Upgrading van het systeem
✔ Advies aangaande eventuele uitbreiding / nieuwe uitbreidingsmogelijkheden
✔ Vervanging van de batterijen, exclusief batterij en materiaalkosten
✔ Vroegtijdige signalering van eventuele gebreken waardoor u gegarandeerd blijft van een werkend systeem
✔ Geen voorrijkosten

Heeft u vragen? Dan kunt u uiteraard contact met ons op nemen. Laat uw bericht achter op ons contactformulier